Warunki wynajmu

  • Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata zaliczki 30% wartości brutto po podpisaniu umowy.
  • Teren na którym mają zostać rozstawione urządzenia dmuchane, powinien być w miarę równy, trawiasty, oczyszczony z ostrych przedmiotów.
  • Teren nie może znajdować się pod liniami wysokiego napięcia.
  • Organizator imprezy zobowiązany jest do zapewnienia wymaganej w zależności od ilości urządzeń mocy energii elektrycznej.
  • Źródło prądu powinno się znajdować na miejscu ustawienia dmuchańców.
  • W przypadku braku możliwości podłączenia do prądu dysponujemy agregatem prądotwórczym o mocy 10KW
  • W przypadku zamówienia tylko jednego urządzenia rekreacyjnego, organizator zapewnia pomoc jednej osoby do rozłożenia i złożenia urządzenia.
  • Koszt transportu ustalany jest indywidualnie i uzależniony jest od odległości imprezy od Skierniewic oraz od ilości zamawianych urządzeń ( im więcej urządzeń tym taniej)
  • Liczba dzieci bawiących się w jednej chwili na urządzeniu, jest zawsze dostosowana do instrukcji producenta urządzeń.
  • Nie odpowiadamy za zachowania osób oczekujących w kolejce do skorzystania z urządzeń.
  • W przypadku uczestników niezdyscyplinowanych, agresywnych, wulgarnych, obsługa ma prawo zabronić takim uczestnikom, dalszego korzystania z urządzeń.
  • W przypadku złych warunków atmosferycznych w dniu imprezy lub zerwania umowy na 7 dni przed jej realizacją, zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty należności zgodnie z podpisaną umową
  • Urządzenia nie mogą być użytkowane w czasie opadów deszczu, silnego wiatru, burzy, obsługa urządzeń decyduje o możliwości wpuszczania na dmuchańce.